Për herë të parë që nga lançimi i tij gati tre vjet më parë, ChatGPT po përdoret më pak nga kompanitë, të cilat po zgjedhin gjithnjë e më shumë konkurrentë nga Microsoft dhe Google.
Bizneset kanë më pak gjasa të përdorin ChatGPT sot sesa gjashtë muaj më parë – hera e parë që përdorimi i chatbotit ka rënë që nga lansimi i tij në nëntor 2022, ka zbuluar një analizë e re.
Raporti nga kompania amerikane e softuerëve Netskope zbuloi se 78% e organizatave përdorën chatbotin me Inteligjencë Artificiale (IA) nga OpenAI kohët e fundit, nga 80% në shkurt 2025.
Ishte e vetmja platformë e Al që pa një rënie në atë periudhë, shkruan euronews.
Për të dalë me këto shifra, Netskope analizoi të dhënat mbi përdorimin e Al midis 3,500 klientëve të saj nga një bazë të dhënash anonime dhe e brendshme që gjurmon se sa shpesh klientët e tyre përdorin 317 aplikacione dhe chatbote.
Organizatat në vend të kësaj po u japin përparësi konkurrentëve si Gemini i Google dhe Microsoft Copilot, sipas Netskope, sepse këto chatbote janë tashmë të integruara me rrjedhat e punës në zyrën e tyre, për shembull Microsoft Office 365 ose Github.
Megjithatë, ChatGPT përdoret më shpesh se Gemini dhe Copilot në përgjithësi, me 55% dhe 37% të kompanive që përdorin këto platforma, përkatësisht.
Raporti zbuloi gjithashtu se 90% e bizneseve po u kërkojnë punonjësve të tyre të përdorin mjete me Al të aksesueshme direkt si ChatGPT, Gemini ose Copilot në vitin 2025.
Al të tjera të njohura që bizneset po i përdorin janë Claude i Anthropic, Perplexity AI, spellcheck AI Grammarly dhe Gamma AI, e cila funksionon me prezantime Powerpoint.
Pavarësisht përdorimit të madh nga bizneset, ka ende disa rreziqe për të cilat ata duhet të jenë të vetëdijshëm me platformat, tha raporti.
Rreziku më i madh është mbrojtja e të dhënave, duke pasur parasysh se përdoruesit mund të ekspozojnë të dhëna të ndjeshme kur dërgojnë kërkesa dhe ngarkojnë informacione.
Kompanitë që përdorin Al gjeneruese në vendin e punës shpesh i drejtohen chatboteve për të përmbledhur ose gjeneruar tekste të reja bazuar në dokumente, grupe të mëdha të dhënash ose kod burimor – të gjitha gjëra që mund të përmbajnë të dhëna të ndjeshme, zbuloi raporti.
Numri i kërkesave që marrin robotët me Al është rritur gjithashtu 30-fish në vitin 2025, zbuloi raporti.
Mesatarisht, kompanitë u dërgojnë chatboteve afërsisht 7.7 gigabajt të dhëna në muaj, nga vetëm 250 megabajt në muaj në vitin 2024.
Ky trend pritet të vazhdojë në gjysmën e dytë të vitit.