back to top
3.5 C
Tirana
E premte, 21 Shkurt, 2025
spot_img
KreuTeknologji / ShkencëSamsung Electronics shënon 19 vite radhazi si lider në tregun global të...

Samsung Electronics shënon 19 vite radhazi si lider në tregun global të TV

Samsung Electronics njoftoi sot se ka siguruar pozicionin e tij si lider global në tregun e televizorëve për të 19-in vit radhazi.

Sipas firmës së kërkimit të tregut Omdia, Samsung arriti një aksion tregu prej 28.3% në tregun global të televizorëve në vitin 2024, duke ruajtur renditjen numër një që ka mbajtur që nga viti 2006. Ky sukses i vazhdueshëm është nxitur nga angazhimi i kompanisë ndaj inovacionit të ekranit premium dhe ultra të madh, si dhe nga prezantimi i televizorëve më të avancuar, AI-power.

“Mbretërimi 19-vjeçar i Samsung si lider në tregun global të televizorëve është bërë i mundur nga besimi dhe mbështetja e klientëve tanë,” tha Hun Lee, Zëvendës President Ekzekutiv i Biznesit Visual Display në Samsung Electronics. “Ne do të vazhdojmë të formësojmë të ardhmen e industrisë televizive me risitë si televizorët me AI, duke ofruar produkte dhe shërbime që pasurojnë kuptimisht jetën e njerëzve.”

Dominimi në segmentet televizive Premium dhe Ultra-Large

Samsung forcoi lidershipin e tij në tregun e televizorëve të nivelit të lartë, veçanërisht në segmentet premium (2,500 dollarë +) dhe ultra të mëdhenj (75 inç dhe më lart):

  • Televizorë premium (2,500 dollarë +) – Samsung zuri një pjesë të tregut prej 49,6%, duke zënë gati gjysmën e tregut global të televizorëve premium.
  • 75 inç e lart – Samsung kryesoi kategorinë ultra të mëdha me 28.7% të tregut.

Suksesi i TV QLED dhe OLED

Samsung gjithashtu ruajti lidershipin e tij në segmentet QLED dhe OLED, duke përforcuar dominimin e tij në industrinë e televizorëve premium:

  • TV QLED – Me 8.34 milionë njësi të shitura, Samsung zotëroi 46.8% të tregut, duke forcuar më tej lidershipin e saj në këtë kategori. Tregu global i QLED gjithashtu pa një rritje të ndjeshme, duke tejkaluar 10% të shitjeve totale të TV për herë të parë.
  • Televizorët OLED – Shitjet OLED të Samsung arritën në 1.44 milionë njësi në 2024, duke siguruar një pjesë të tregut prej 27.3%. Kjo shënon një rritje nga viti në vit (vjetor) prej 42% dhe 4.6% në shitjet e njësive dhe pjesën e tregut, respektivisht, duke reflektuar kërkesën e fortë të konsumatorëve për inovacionet OLED të Samsung.

Transformimi i argëtimit në shtëpi me AI dhe art

Në CES 2025, Samsung zbuloi Vision AI, një zbulim i madh në ekranet me AI që shtrihet përtej argëtimit tradicional. Duke analizuar preferencat, qëllimet dhe zakonet e përdoruesve, Vision AI ofron një përvojë shikimi të personalizuar pa probleme që formëson të ardhmen e ekraneve inteligjente të shtëpisë.

Samsung po zgjeron gjithashtu Samsung Art Store – fillimisht i disponueshëm ekskluzivisht në The Frame – në modelet Neo QLED dhe QLED këtë vit, duke u ofruar më shumë konsumatorëve akses në një përvojë të personalizuar të artit digjital.

spot_img
ARTIKUJ TË NGJASHËM
- Advertisment -spot_img

Më të Lexuarat